Tuesday, September 7, 2010

Sebagai seorang Melayu (2010)



Sebagai seorang Melayu, saya mengucapkan Kalimah dan SELAMAT HARI RAYA untuk semua. Sebagai seorang Melayu, seperti biasa; saya mohon maaf sekiranya ada salah dan silap baik dari segi tutur kata, cara saya menulis dan meluahkan pendapat di dalam blog ini. Sebagai seorang Melayu, saya mengucapkan Kalimah dan selamat bercuti sempena lebaran 2010. Sebagai seorang Melayu, marilah kita bersalam-salaman di hari yang mulia ini dan hari hari yang lain. Sebagai seorang Melayu saya sering mengucap.


3 comments:

luahfikiran said...

SALAM,

LF MENGAMBIL KESEMPATAN INI MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA, MAAF ZAHIR BATIN. SEMOGA AMALAN KITA DI BULAN RAMADHAN DITERIMA OELH ALLAH SWT

Anonymous said...

Sebagai seorang Ceylonese-Malaysian-Muslim saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir, Batin kepada saudara dan semua pembaca kotak komentar saudara yang beragama Islam tanpa mengira keturunan atau kaum. horey!

- kamal

Aidi Rahimi Ibrahim said...

Luah Fikiran: terima kasih Dato', selamat Hari Raya..;-)

Kamal: Saya sebagai 'Melayu' (Jawa + Acheh + Mamak), berasa bertuah kerana semua bangsa (India, Orang Putih, Indonesia, Argentina, U.S.A dan lain2 di peringkat 'antara-bangsa' ) dan saudara Kamal sendiri kerana mengikuti perkembangan BLOG AIDI RAHIMI yang amat kerdil ini..;-)

Hip Hip Horey!!..;-)