Thursday, September 3, 2009

RESPEK




malangnya, 'koboi kita' tak terrer macam nih...
respek la skit, bro; be more creative, jgn melatah & membebel...

yeehaaa!!!!!! ptuihh!!! bodoh macam lembu....?..


p/s: dan lembu pun berkata "aku mati dalam iman" (sambil tersenyum)


selamat sembahyang subuh, ya'll...


5 comments:

Ares Bahar said...

Di kepala lembu adanya otak, lidah dan daging pipi yang sedap ya amat... Buat sup, masak kari adalah lebih baik dari dipijak2... apela membazir.

AAH said...

:)

SarjaN yO said...

koboi hanya pandai bermain lembu dengan menunggang kuda..namun koboi yg kita ada,mampu melahirkan sesuatu yg terbaik...

amer zaman said...

koboi? saper koboi?
huh?! hahaha

Aidi Rahimi Ibrahim said...

Ares: abg tak kisah klu depa nak protes pun (semua berhak demo/ bersuara), tapi buatlah cara kreatif; contohnya menari cara lembu (mcm red indian) depan pejabat MB ka, sembahyang hajat ka, baca sajak ka, habis tak pun buatlah KENDURI sembelih lembu bagi kat rakyat makan depan kuil.. tapi potong letak, pijak etc.. pe hal?..bazir..hina orang... amende??

Azri: %-)

SarjaN yO: Malaysia Boleh!

Amer: ….. tak kan Pendekar kot..huhu..;-) pendekar tak suka bazir..