Friday, May 29, 2009

FILEM "AMAN" Hatta Azad Khan

8 comments:

SarjaN yO said...

En Aidi,sape producer tu?Syarikat penerbitan mana?
Shooting ok ke setakat ni?

SarjaN yO said...

En Aidi,sape producer tu?Syarikat penerbitan mana?
Shooting ok ke setakat ni?

HajarAznam said...

aman yang tak AMAN.
Sebab itu dulu2 org mata sepet tak beri kepercayaan pada bangsa kita buat filem. Selepas kegagalan filem pertama arahan bangsa kita sukar untuk mereka memberi kepercayaan dalam pengarahan filem kepada kita. Selepas kejayaan filem penarik beca arahan p.ramlee barulah peluang terbuka luas sedikit demi sedikit. tapi kini dalam zaman serba senang ada org lagi mahu senang lalu khianat bangsa sendiri. aku tak faham manusia ni !!!

fariziskan said...

melayu makan melayu.
sangat kotor melayu itu.

Fish of Pisces @ 5th_E said...

Pada tike ini, melihat kembali rakaman detik detik itu, dan bertentang mata dengan adik Fimie pagi tadi di Sri Pentas, air mata laju membasahi pipi.

ALLAH sahaja tahu bagaimana hati ini dan bagaimana isi kandungan otak ini. Semalam ok lagi, cuba untuk REDHA, walaupun pahit, tapi hari ini, melihat kepetahan Fimie di TV9, dan bila dipeluknya beliau pagi tadi, hati tak berhenti berkata : kenapa ada manusia macam ni?

untuk menyedapkan hati, petikan dari surah Al Baqarah ayat 286 dan ayat 216 banyak membantu.

It's ok, HE knows better of things. InsyaALLAH diberikan kesabaran mendatangi hari-hari yang 'kosong'. Semoga juga semua kita yang bekerja keras diberikan kesabaran dan ketenangan hati.

To my two dedicated assistants and assistant angkat, I really appreciate your hardwork. I pun tak tau nak kata apa. Harap u ols bersabar dan something else better than this come knocking on ur doors. InsyaALLAH.

Jazakallahu Khair.

*maaf En Aidi, dah jadi entry puler~

amscreamo said...

terkilan

xxxxxx1xxxxxx said...

agak tekilan...
saya wat liputan tk filem ini...
apa sudah jadi???

nanieishaquejr said...

hurmmm...supposely melayu t0l0ng melayu...ni melayu yang makan melayu balik...macammane bangsa n filem malaysia nak maju???think deeply...dun just think b0ut ur self...think 0lso wut will happened fr0m wut u r d0ing...hurmm...